Direktlänk till inlägg 20 juli 2012

Vilken dag!

Av Jeanette - 20 juli 2012 22:42

Hämtade hem barnen vid elva och när vi kom hem började vi med att smörja kedjan på Simons cykel. Sen gick vi till affären och handlade lite och sen smörja kedjan på Pontus cykel och lite utelek. Sen ville barnen gå in och se på film och äta lite godis medan jag plockade lite här hemma.

Efter en stund bestämde jag att vi skulle ner till stan en sväng för ett besök på banken. Sen skulle vi hem igen och ta det lugnt. Vart inte riktigt så. ;-)

När vi va på stan bestämde vi att vi skulle köpa med oss fika och åka hem till mamma. Mamma blev jätte glad för vårat besök. (hon visste inget) Där sen bestämde vi att vi skulle gå till Ikea och kolla läget. Blev en sväng in på stadium där Simon hittade en väska till skolan som han ville ha. Och 99 spänn tyckte jag va helt okej!

Sen en tur in på Ikea och sen till McD innan vi tog bussen hem. Blev lite utelek hemma också innan vi gick. Då va klockan 20.30 Sen hoppa barnen i badet och sen i säng.

Är väldigt trevligt och kul när man inte måste tänka på sovtider för barnen utan man kan göra lite som man vill! Och barnen älskar det!

Nu blir det snart sängen för mig med. Och imorgon blir det en tur till stan och bibblan för att lämna tillbaka spel som Simon lånat. Undra när man kommer hem imorgon. ;-)

/Jeanette

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette - 6 september 2012 20:39

Idag fick jag papper från Skatteverket att mitt efternamns byte har gått igenom. :-) Varför jag ville byta beror på att jag har sedan jag varit 15 velat heta samma som min mormor och morfar. Men av olika anledningar så har bytet inte blivit gjort...

Av Jeanette - 31 augusti 2012 08:43

Som vanligt så springer dagarna förbi.   Vissa dagar har det hänt massor och andra dagar inte ett skit. Men jag har ändå på något viss inte hunnit med att skriva här. Som vanligt! Prioriterar andra saker helt enkelt.   Sommaren är i stort se...

Av Jeanette - 21 juli 2012 20:39

Idag cyklade vi bort till netto för att Simon skulle köpa nåt där. Sen tog vi bussen ner till stan för en sväng till bibblan. Simon ville även kolla in slottsmuseet så när vi ändå va i närheten så gick vi in där. Mamma ringde medan vi va där och fråg...

Av Jeanette - 17 juli 2012 17:11

Äntligen är väntan slut! Har Väntat några månader på att appen ska komma så man kan blogga från mobilen om man vill! Sitter i alla fall nu i bilen på väg hem från Stockholm. Kommer bilder och lite text om vad vi har gjort där. Om man skulle ...

Av Jeanette - 12 juli 2012 13:14

Kommer knappt ihåg vad jag har gjort sen jag skrev sist.   Barnen och jag har pysslat lite med det ena och det andra. Varit på bibblan, bio och ute och gått sena soliga kvällar. Bara tagit det lugnt och gjort det vi känt för för stunden! Som det ...

Presentation

Jeanette heter jag och bor i Linköping med mina två busfrön.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier


Skapa flashcards