Direktlänk till inlägg 21 juli 2012

Ännu en rolig dag!

Av Jeanette - 21 juli 2012 20:39

Idag cyklade vi bort till netto för att Simon skulle köpa nåt där. Sen tog vi bussen ner till stan för en sväng till bibblan. Simon ville även kolla in slottsmuseet så när vi ändå va i närheten så gick vi in där. Mamma ringde medan vi va där och frågade om vi kunde ta en fika på stan så kollade klart och mötte sen mamma. Först till Bosses glassbar för att köpa glass till barnen och sen till linds för att fika. Satt där och prata en stund innan vi mötte syrran. Mamma och hon gick vidare och vi gick till bussen. Hämtade cyklarna och cyklade sen hem. Väl hemma ville ungarna bada och sen blev det lite film mys. Nu har vi ätit och ska ytterligare ännu en gång se på film och mysa.

Så även idag blev det en längre tur på stan än vad jag hade tänkt! Men Jag tycker det är så kul när även barnen kommer med förslag och vill göra saker. Och då inte bara bada och åka till valla eller en lekplats.

Nu är det dags för film! Blir filmen Hopp för sjuttielfte gången. ;-)

/Jeanette

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette - 6 september 2012 20:39

Idag fick jag papper från Skatteverket att mitt efternamns byte har gått igenom. :-) Varför jag ville byta beror på att jag har sedan jag varit 15 velat heta samma som min mormor och morfar. Men av olika anledningar så har bytet inte blivit gjort...

Av Jeanette - 31 augusti 2012 08:43

Som vanligt så springer dagarna förbi.   Vissa dagar har det hänt massor och andra dagar inte ett skit. Men jag har ändå på något viss inte hunnit med att skriva här. Som vanligt! Prioriterar andra saker helt enkelt.   Sommaren är i stort se...

Av Jeanette - 20 juli 2012 22:42

Hämtade hem barnen vid elva och när vi kom hem började vi med att smörja kedjan på Simons cykel. Sen gick vi till affären och handlade lite och sen smörja kedjan på Pontus cykel och lite utelek. Sen ville barnen gå in och se på film och äta lite godi...

Av Jeanette - 17 juli 2012 17:11

Äntligen är väntan slut! Har Väntat några månader på att appen ska komma så man kan blogga från mobilen om man vill! Sitter i alla fall nu i bilen på väg hem från Stockholm. Kommer bilder och lite text om vad vi har gjort där. Om man skulle ...

Av Jeanette - 12 juli 2012 13:14

Kommer knappt ihåg vad jag har gjort sen jag skrev sist.   Barnen och jag har pysslat lite med det ena och det andra. Varit på bibblan, bio och ute och gått sena soliga kvällar. Bara tagit det lugnt och gjort det vi känt för för stunden! Som det ...

Presentation

Jeanette heter jag och bor i Linköping med mina två busfrön.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier


Skapa flashcards