Alla inlägg under september 2012

Av Jeanette - 6 september 2012 20:39

Idag fick jag papper från Skatteverket att mitt efternamns byte har gått igenom. :-)

Varför jag ville byta beror på att jag har sedan jag varit 15 velat heta samma som min mormor och morfar. Men av olika anledningar så har bytet inte blivit gjort förrän nu.

Kanske känns onödigt och konstigt för några av er, men för mig betyder det mycket. Mitt förra efternamn har jag inte riktigt trivts med till hundra procent. Förlåt om det är någon som känner att jag är elak eller taskig mot min pappa eller farföräldrar, men jag känner att mitt nya efternamn betyder mer för mig. Och jag kommer fortfarande vara den jag är oavsett vilket efternamn jag har!

Och vilket efternamn jag än har så kommer det inte föras vidare till mina barn eftersom dem har deras pappas efternamn.

Nu så siktar jag mot måndag. Tror jag aldrig har längtat så mycket efter en måndag morgon som jag gör just nu!

Men först ska jag njuta av Patriks sällskap och kräftor i helgen! :-)

/Jeanette

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jeanette heter jag och bor i Linköping med mina två busfrön.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier


Skapa flashcards